Del 5/5/2015 al 12/05/2015 – Intercanvi: venen els italians

En la segona part de l’intercanvi, alumnes del “Instituto Liguistico di Castiglioni Fiorentino” d’Arezzo a Itàlia venen a conèixer la nostra illa i a conviure amb les families d’alumnes d’aquest centre durant una setmana, del 5 al 12 de maig. Les activitats que van fer varen ser:
  • El dia 5 de maig l’alumnat eivissenc rep als seus corresponsals italians amb molta emoció.
  • El 6 de maig esmorçam tots junts a l’escola i anam d’excursió a Santa Eulària, al centre d’interpretació de l’aigua, Can Planetes, ruta del riu i Museu etnològic.
  • El 7 de maig els alumnes italians amb el professor Amable Palacios visiten Dalt Vila, el Museu Arqueològic de Puig del Molins i el Museu d’Art Contemporani MACE.
  • El 8 de maig els alumnes italians visiten la vaqueria de Santa Gertrudis i la cova de Can Marça a Sant Miquel.
  • El 9 de maig els italians i els espanyols anem a Formentera, visitem La Mola, Es Pujols i la Platja d’Illetes.
  • El 10 de maig, dia lliure.
  • El 11 de maig els italians visiten l’Aquarium de Cap Blanc a Sant Antoni i a Es Vedrà. Per la nit els espanyols conviden a sopar als italians.
  • El 12 de maig a l’Ajuntament de Sant Josep en Manuel Adana fa un regal als italians, després emotiva acomiadada a l’aeroport. Els nostres alumnes s’escapen de classe per passar els darrers moments junts i acompanyar-los a l’aeroport.

Grans alumnes i professores, però millors persones encara !

Ja tenim ganes de tornar a veure-us el proper curs !