17/05/2015 – Dia Mundial del Reciclatge

El Diumenge 17 de Maig, amb motiu de la Celebració del Dia Mundial del Reciclatge,el Consell Insular d’Eivissa, va desenvolupar i va impulsar una sèrie d’activitats que van tenir lloc en la Plaça d’Antoni Albert i Nieto.
Una d’elles va ser l’exposició dels treballs presentats al primer concurs de joguines elaborades íntegrament amb materials reciclats o als quals se’ls dóna un nou ús, i  realitzats per escolars de primer i segon cicle de primària.
L’Escola va acudir a la trucada del Consell per exercir com a part del jurat en aquest concurs.
Des d’aquí animem a participar l’any que ve a quants més nens millor, així com també a formar part de les diferents activitats que s’ofereixen en les quals es passa una bona estona aprenent i creant.