Del 25/3/2015 al 1/4/2015 anem a Itàlia

Aquest curs 2014-15 alumnes de 2n de batxillerat han participat en un intercanvi amb alumnes de la mateixa edat del “Instituto Liguistico di Castiglioni Fiorentino” d’Arezzo a Itàlia.
Primer varen viatjar el nostres alumnes amb el professor Amable Palacios,  la seva estada va ser d’una setmana des del 25 de març fins a l’1 d’abril. Allà van conviure amb les famílies dels alumnes italians i van visitar ciutats i monuments de gran riquesa artística. Les activitats que van fer varen ser:
  • El 25 de març els alumnes són recollits per les respectives famílies.
  • El 26 de març esmorçar de benvinguda a l’escola amb productes típics del país. Més tard el batle els rep a l’Ajuntament i fan una excursió per la ciutat.Per la tarda es reuneixen a la plaça del poble i assisteixen a l’espectacle dels “Sbandieratori” del “Gruppo Storico”.
  • El 27de març visita a Roma, Coliseum, Vaticano, Panteón, Fontana di Trevi, Fori Imperiali, Basílica de S. Pietro.
  • El 28 de març visita a Arezzo, el Duomo, la Piazza Grande, Piere di S. Maria, frescos de Piero della Francesca, Anfiteatro Romano, Badia di SS. Flora e Lucila.
  • El 29 de març els estudiants italians varen convidar a tots els estudiants espanyols a una torrada a casa d’en David.
  • El 30 de març visita a Florencia, el Duomo, Campenile di Giotto, Battistero, Ponte Vecchio, Piozza della Signoria, Piazzale Michelangelo.A la nit els estudiants italians conviden a sopar als estudiants espanyols a un restaurant.
  • L’1 d’abril els estudiants tornen cap a Eivissa.