13 i 14/12/2014 – L’Escola al Castell de Bellver

Participació a la 3ª Mostra de Joves Dissenyadors al Castell de Bellver el 13 i 14 de desembre: han participat un total de 14 dissenyadors, 7 del Departament de Moblament i 7 del Departament de Moda. Moblament ha presentat una selecció de POF i altres dissenys corresponents a treballs realitzats durant els cursos del cicle, destacant el POF d’Andrea Kuchenbaur Mota que ha tengut un espai propi a la mostra. El Departament de Moda ha presentat els 6 dissenys de les 6 alumnes que participaren a la darrera passarel·la Ad-lib i el POF de Giulietta Bortolazzi. Cal assenyalar que els organitzadors de la mostra ubicaren a na Giulietta en el Pati d’Armes amb la resta de dissenyadors professionals, destacant així la seva bona feina.
La mostra ha afavorit la difusió del treball que es fa a l’Escola. El Periódico de Ibiza ha fet diversos reportatges: el diumenge 7 de desembre (portada i reportatge interior) i el diumenge 14 reportatge interior. També IB3 ha realitzat un reportatge sobre la mostra emès el dissabte 20 de desembre a les 21:30h.